Roadtrip po Slovensku

Každý rok mnoho ľudí rieši kam na dovolenku. Najradšej by všetci išli k moru, alebo spoznať inú kultúru, vidieť nejakej ďalekú exotocikú krajinu. Pritom mnoho krás leží doma na Slovensku, len si to neuvedomujeme. 

Ja sám som počas môjho života mal možnosť vidieť rôzne krásy sveta v rôznych krajinách, no už dlhšie som pociťoval, že nedostatočne poznám krásy môjho rodného Slovenska. A konečne sa mi to minulý rok podarilo zmeniť. Spolu s Dominikou (v tom čase ešte len priateľkou) sme za 9 dní prešli Slovensko od Medzilaboriec po Bratislavu a od Námestova po Fiľakovo.

Tak trochu som tušil, že Slovensko ponúka poklady, len ich nepoznám. Ale aj tak som bol mega prekvapený. Veď posúdte sami podľa krátkeho videjka, ktoré som z výletu postrihal.



Obľúbené príspevky z tohto blogu

New York vs Londýn (časť 2/3)

New York vs Londýn (časť 3/3)

New York vs Londýn (časť 1/3)