Rok 2022

Keď som študoval na univerzite, tešil som sa z toho, že každý rok som toho mohol zažiť ešte viac ako ten predošlý, že som sa toho naučil viac a nabral viac skúseností. Keď som ukončil štúdium na univerzite, spočiatku som si myslel, že to tempo sa spomalí, že pracovný život prinesie stereotyp a zážitky a skúsenosti budu pribúdať pomalšie. Opak bol však pravdou a hlavne prvé roky práce to išlo ešte rýchlejšie.

Samozrejme, prišli aj roky, kedy sa toho udialo menej, napr taký známy rok 2020 (aj keď mne priniesol nie len covid ale aj životnú partnerku).

No málo ktorý bol pre mňa taký požehnaný ako rok 2022.

Je to rok, kedy som prvýkrát zažil lyžovačku v Aplách, oslávil svoje 30. narodeniny, prednášal som na technologickej konferencii, oženil som sa, mal 3 mesačné voľno, splnil si sen ísť s manželkou do Ríma, autom precestoval Taliansko ako svadobnú cestu, s manželkou sa presťahoval do New Yorku a veľa dalších vecí, za ktoré môžem byť neskutočne vďačný.



A to tento článok píšem keď sa rok ešte neskončil. Uvidíme, či má ešte niečo prichystané a potom sa teším aj na tie ďalšie.

Sú to všetko veci, o ktorých by sa dalo veľa písať, niektoré znamenajú celkom veľké zmeny. Žiaľ, asi až toľko času na písanie nebudem mať a možno aj dobre, keď niektoré sú to také osobné udalosti. No pokúsim sa okrem tohto výcucu z roka 2022 napísať aspoň niečo o novom živote v New Yorku. Možno to niekoho zaujme a ja aspoň budem môcť spomínať na dôchodku pri čítaní :D

Tak najbližšie snáď o hľadaní ubytka.

A keď som tak málo napísal, prikladám aspoň pár fotiek z tohto roku.











Obľúbené príspevky z tohto blogu

New York vs Londýn (časť 2/3)

New York vs Londýn (časť 3/3)

New York vs Londýn (časť 1/3)