6 Flags America

30.6., na Sharkine meniny a ďeň po jej narodeninách, som pre ňu nachystal malé prekvapenie. O 7 ráno sme vyrazili z Laurelu a išli sme autobusom na konečnú stanicu metra, potom metrom na inú konečnú stanicu na druhom konci D.C. Sharka stále nič netušila, resp. netušila kam presne ideme. Z tejto stanice sme išli opäť autobusom a vtedy už Sharka zistila kam ideme, keď autobus bol plný zamesrnancov s logom 6 Flags na tričku. Mali sme teda namierené do zábavného parku 6 Flags neďaleko Washingtonu.

Pri vstupej kontrole sme mali problém, že sme boli nabalení jedlom. Veď sme predsa nejakí Slováci. Personál bol ale zlatý a uskladnili nám rezne do chladničky :-D. Zvyšné jedlo si nejak nevšimli a super, že sme mali niečo so sebou, lebo stravovacie zariadenia v areáli boli otrasné. Žiadna normálna reštaurácia, samý fast food. A o cenách ani nehovorím, ale tak to sa dalo čakať. Ešte mi napadá jedna vec, ktorá sa mi nepáčia a to, že skrinka stála 13 dolárov a nemohli sme si ju zameniť za inú na inom mieste, napr. blizšie k aquaparku.

Okrem toho už len samá spokojnosť.

Po príchode si chcela Sharka dať kávu, ale nenašli sme. Tak, že pôjdeme do aquaparku, ale to by sme sa nevedeli spojiť s Jankou a Mišom, pre ktorých som mal lístky pri sebe. Tak nakoniec sme len zabili čas napr. prezliekaním do plaviek. Ale mne to vôbec nevadilo, lebo som očakával prezvonenie od Miša, že sú pred bránou, že im mám doniesť lístky. Podarilo sa mi Sharke zdrhnúť tajne, akože na WC, lebo Janka s Mišom chystali prekvapenie, že sa zjavia pred Sharkou aj s plagátom 'Happy B-day'. Pri bráne ked som im dal lístky sme si dohodli plán ako sa zjavia. Zatiaľ sme so Sharkou išli na zahrievaciu atrakciu - plavba vodným kanálom na takej okrúhlej veci. Nedá sa povedať, že nafukovačka, bolo to väčšie. Ako sme vyšli, tak rovno pred nami Janka a Mišo aj s plagátom. To bolo ale radosti :-)
Po gratulácii sme sa už tešili na prvú poriadnu atrakciu - loď, ktorá ide dole brehom a ošpliecha vás. To sme netušili, že budeme až takí mokrí :-D. A horšie na tom boli Janka a Mišo, keďže neboli v plavkách. Hneď po tom sme sa už nevedeli dočkať horských dráh. Ešte sme išli okolo takej veľkej hojdačky v tvare lode, tak mi napadlo, že to bude dobrá príprava na horské dráhy. Nakoniec sa ukázalo, že nám na tej lodi dvíhalo žalúdok viac ako na horskej dráhe :-D.

Na horskej dráhe som bol prvý krát v živote a po prvej jazde som bol poriadne rozklepaný. Postupom času sa to ale zlepšovalo a nakoniec som sa odvážil aj na takú, na ktorej sme ležali a išli dole hlavou. Ani náhodou sme neskúsili všetky roller coasters, z časti kvôli nedostatku času a z časti preto, že niektorých sme sa báli. Aj keď Sharka celý den hučala do Janky nech s nou ide na ten najvyšší. Škoda, že neišli, chcel som vidieť ich výraz po jazde.

Na roller-coasters, ktoré boli v parku sa mi páčilo to, že každý z nich bol niečim unikátny. Jeden bol veľký cez celý park, ďalší mal vysoké prevýšenia, na jednom sme stáli, na ďalšom ležali a iný bol na dráhu zavesený zhora. Rozhodne najviac sa nám páčila tá loď, čo špliecha. Boli sme na nej viackrát a tiež viackrát sme sa nechali ošpliechať na moste ako v Step-by-Step. Boli sme mokrí do poslednej nitky.
Vyskúšali sme tiež väčšinu topogánov v aquaparku. Páčili sa mi najmä tie, kde sme išli štyria naraz, ale celkovo všetky, lebo boli pre mňa iné ako tie, na ktoré so zvyknutý napr. z Tatralandie. Bol tam aj bazén s vlnami, skutočne veľký a plavčíkom pri ňom nezávidím. Videli sme aj ako niekoho zachraňovali. Vlastne celý deň som si všímal, aké to majú plavčíci v aquaparku tažké a uvedomili sme si, že sme radi, že robíme pri malých bazénoch.

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jazda na "opačnej strane"

Štúdium informatiky na Masarykovej univerzite v Brne

Erasmus in Ljubljana, Slovenia