National Air & Space Museum

Počas našich výletov do D.C. sme si nemohli nechať ujsť prehliadku nejakých múzeí. Ako prvé, na ktoré nám so Sharkou padlo oko na mape bolo National Air & Space Museum. Tak to som hneď vedel, že tam musíme ísť. A ešte som netušil, že to bude až také dobré.

Air & Space Museum bolo pre mňa asi najlepšie múzeum, v ktorom som bol. Pravda vo veľa múzeách som nebol, ale aj tak. Múzeum bolo veľkosťou asi také stredné, viem si predstaviť aj väčšie, ale dalo by sa tam stráviť aj celý deň. Páčilo sa mi hlavne to, ako tam bolo o všetkom detailne popísané. A samozrejme exponáty boli super. Boli tam lietadlá od 1. lietadla na svete (1903 Wright Flyer) až po stíhačky. Veľká časť bola venovaná II. svetovej vojne, boli tam rôzne videá o udalostiach a modely lietadiel, výzbroj a podobne. Keďže je to aj Space museum, tak bolo tam čo pozerať aj o vesmíre, rôzne informácie o vesmírnych telesách, Space Race medzi USA a ZSSR, modely rakiet, Apollo moduly, sondy a iné.

A ešte pikoška na záver, že v múzeu bol aj najdrahši McDonald's v akom som bol :-D.
Apollo Space Module

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jazda na "opačnej strane"

Štúdium informatiky na Masarykovej univerzite v Brne

Erasmus in Ljubljana, Slovenia